Valtio Expoa ei toistaiseksi järjestetä

Valtio Expo logo

Valtionhallinnon taloustilanteen vuoksi Valtiokonttori ei järjestä Valtio Expo -tapahtumaa toistaiseksi.

Valtio Expo on edistänyt yhteistyötä ja kohtaamisia valtionhallinnon toimijoiden ja palveluntuottajien kesken. Seminaaritapahtuma on koonnut vuosittain yhteen lähes 2000 osallistujaa. Tapahtumassa on jaettu tietoa, ideoita ja ajatuksia valtionhallinnon ajankohtaisista teemoista. Ensimmäisen kerran Valtio Expo järjestettiin vuonna 2008.

tutustu valtio Expo-tapahtumien 2019-2025 esitysmateriaaleihin