Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin Valtio Expo 2021 -verkkotapahtumasta

Tälle sivulle olemme koonneet Valtio Expo -verkkotapahtuman näytteilleasettajille vastauksia yleisimpiin kysymyksiin verkkotapahtumaan liittyen.

Mikäli et löydä vastausta mieltäsi askarruttavaan kysymykseen, voit laittaa meille viestiä osoitteeseen: [email protected].

  • Mitä tietoja tulee olla selvillä jo ilmoittautumisen yhteydessä? Mitä tietoja voi täydentää myöhemmin?

    Ilmoittautumislomakkeella kysytään pakollisina tietoina organisaation nimi, yhteyshenkilön yhteystiedot sekä laskutustiedot. Mikäli organisaatio haluaa varata tietoiskun, kysytään ilmoittautumisen yhteydessä myös tietoiskun otsikko sekä esiintyjän nimi, titteli ja yhteystiedot. Ilmoittautumisen yhteydessä annettuja tietoja pääsee muokkaamaan ja täydentämään ilmoittautumisen jälkeen vahvistusviestistä löytyvän linkin kautta.

    Näyttelyosaston tiedot toimitetaan erikseen näytteilleasettajien itsepalveluportaalin kautta. Linkki itsepalveluportaaliin on lähetetty ilmoittautumislomakkeella nimetylle yhteyshenkilölle sähköpostitse 30.3.2021. Mikäli et löydä viestiä sähköpostistasi, tarkistathan roskapostikansiosi ja olet tarvittaessa yhteydessä Prospectumiin [email protected] uuden linkin toimittamiseksi.

  • Kauanko virtuaalinen tapahtuma kokonaisuudessaan kestää?

    Valtio Expon varsinainen tapahtuma-aika on 5.5.2021 klo 9−16, mutta kokonaisuudessaan tapahtuma-alusta on käytössä ja osallistujille avoinna vielä kaksi viikkoa tapahtuman jälkeen. Näin tapahtuman osallistujilla on mahdollisuus käydä katsomassa esitysten tallenteita sekä tutustumassa näyttelyosastoihin myös jälkikäteen.

  • Mistä löytyy ohjeita näyttelyosaston "käyttöön"?

    Kaikki näytteilleasettajien ohjeistukset kootaan Valtio Expon verkkosivuille. Sivuilta löytyvää ohjeistusta täydennetään kevään kuluessa.

    Näytteilleasettajien yhteyshenkilöille toimitetaan tapahtumaan liittyvää ajankohtaista infoa ja ohjeistusta myös sähköpostitse. Järjestämme näytteilleasettajille 7.4.2021 Teams-infotilaisuuden, jossa käydään läpi näyttelyosastoihin ym. liittyviä käytännön asioita.

  • Milloin virtuaalinen näyttelyosasto tulee olla valmiina?

    Näyttelyosaston tiedot on hyvä tallentaa näytteilleasettajaportaaliin hyvissä ajoin ennen tapahtuma-alustan avautumista osallistujille. Kaikkien osastojen tulee olla valmiina viimeistään maanantaina 3.5.2021.

    Osaston tietoja pystyy muokkaamaan näytteilleasettajan itsepalveluportaalissa tarvittaessa myös tapahtuman aikana ja sen jälkeen.

  • Voiko omalle osastolle luoda jonkin aktivoivan pelin tai arvonnan?

    Näytteilleasettajat voivat järjestää Valtio Expon osallistujille pelejä tai arvontoja hyvän maun rajoissa ja GDPR-asetukset asianmukaisesti huomioiden. Arvonnat, pelit tai muut aktiviteetit toteutetaan näytteilleasettajan omassa ympäristössä (esim. omilla verkkosivuilla) ja tuodaan näyttelyosastolle hyperlinkkinä. Näytteilleasettaja on vastuussa siitä, että arvonnassa, pelissä, tms. huolehditaan tietosuojasta ja noudatetaan GDPR-asetuksia.

  • Voinko varata pelkän tietoiskun?

    Valtio Expoon ei voi ostaa pelkkää tietoiskuaikaa, vaan ne on varattu ainoastaan tapahtumassa mukana oleville näytteilleasettajille. Tietoiskun pitäminen edellyttää siis myös näytteilleasettajan osallistumismaksun maksamista (hinta yht. 1 800 + 1 300 eur + alv).

  • Milloin tietoiskun tiedot tulee olla ilmoitettuna?

    Pyydämme kaikkia tietoiskun varanneita näytteilleasettajia ilmoittamaan tietoiskun otsikon ja esittäjän nimen, nimikkeen ja yhteystiedot perjantaihin 5.3.2021 mennessä, jotta tiedot ehtivät mukaan maaliskuussa julkistettavaan ohjelmaan.

    Tietoiskun tiedot voi käydä päivittämässä varausvahvistuksesta löytyvän muokkaa tietoja -linkin kautta. Päivitämme ja täydennämme tietoiskujen tietoja tarpeen mukaan myös ohjelman julkistamisen jälkeen.

, Päivitetty 19.4.2021 klo 12:33